ای کاش
 
کلبه شعر نو من
 
 
شنبه 27 فروردين 1390برچسب:ای کاش, :: 20:34 ::  نويسنده : حسین قربانی


می بینی چه کرد این ماه با دل من
این ماه چنان کرد که شدم شیفته و دیوانه او
این ماه چنان کرد که شدم مجنون خانه او
دیوانه ماه شدم آخر
ای کاش که زود تر می شدم
ای کاش می شد زمان را به عقب باز گرداند
ای کاش می شد دفتر روزگار را پاره کرد
ای کاش می شد تقدیر را عوض کرد
ای کاش می شد هیچ وقت روزگار ما را بر سر راه هم قرار نمی داد
حال که دیوانه ماه شدم
ای کاش می شد دفتر روزگار را خودم بنویسم
ای کاش می شد تقدیر چنان می کرد که زودتر ماه را می دیدم
ای کاش هر روز از اون کوچه می گذشتم
ای کاش
خدایا کاری کن که توان گفتن این درد را به او داشته باشم
خدایا نمی دانم چه بگویم دیگر
خدایا فقط میگم نگه دارد این ماه را برای دل دیوانه من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شعر نو من و آدرس shere.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 16735
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1