دل بسته ام
 
کلبه شعر نو من
 
 
شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : حسین قربانی

این روز ها به ماه ای

دل بسته ام

که هیچ نمی دانم کیست

که هیچ نمی دانم چیست

کاش روز گارکاری می کرد

 می فهمیدم اون کیست

با دل من بازی می کند

کاش می توانستم بگویم دوستت دارم

کاش روزگار کاری می کرد

 وجودم پر شود از وجود او

کاش روزگار کاری می کرد

برای همیشه چشمانش را ببینم

ای کاش




نظرات شما عزیزان:

عمران
ساعت8:50---27 مهر 1390
دوست عزيز سلام

ميخواستم يك نظر بدم اميدوارم اگه منطقي بود گوش كني اگه غير منطقي بود فراموش . شما احساس داري توان خلق سو‌‍ژه رو داري اما نمودوني حرفهات رو به چه نحوي ميخاي بگي سعي كن در نوشتن اگه از چيزي طبعيت نميكني حداقل آهنگ رو در گفته هات حفظ كني و...
پاسخ:ممنون از پیشنهادتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شعر نو من و آدرس shere.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 16733
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1